TVP ma sprostować informacje ws. „paragonu hańby” przedstawionego przez posła Budkę

Telewizja Polska ma sprostować informację, jakoby wiceszef PO Borys Budka podawał nieprawdziwą cenę leku Valcyte – orzekł we wtorek Sąd Okręgowy w Gliwicach. Takie stwierdzenia godziły w dobre imię wnioskodawcy i podważały zaufanie do niego – uznał sąd, uwzględniając wniosek Budki.

Sprawa była rozpoznawana w trybie wyborczym – sąd uznał, że materiały TVP zakwestionowane przez Budkę spełniały przesłanki agitacji wyborczej. Pełnomocniczka TVP zapowiedziała, że prawdopodobnie zostanie złożone zażalenie.